HEJ <33333333

God afton mina trogna bloggläsare (och felicia som klagar på att jag aldrig skriver...), idag är det onsdag vilket innebär att det är torsdag imorn vilket innebär att jag åker hem!!! Ska bli såååååhär skönt att komma hem igen efter mer än en månad, wohoo happy girl:) Igår va jag på speedway eller hur det stavad med felicia och frös ihjäl, nae då men det va väl roligt, sen slockna jag typ direkt när jag kom hem. Och idag har det vart den där helvetes skolan som vanligt, så nu ligger jag här och lyssnar på älskade SOJA. Ska fohelvede köpa hårfärg sen och färga håret, känner att det börjar bli dags nu:) nae men felicia jag hoppas att det här inlägget duger åt dig och jag vet att du tycker mina inlägg är väldigt roliga :) KRAMIS BANANIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0