jag håller om dig på avstånd

asså en grej jag har tänkt på är när vissa personer pratar skit om ens ex, att dom är dum i huvvet osv bara för att man själv är arg på sitt ex eller vem fan personen i fråga gäller. om dom inte hatar personen så varför ska dom ens lägga ner energi på att prata skit om den? fattar verkligen inte varför dom ska va så jävla dryga och säga massa saker när dom inte ens har en anledning. ASSÅ FAN DE KOKAR I MIG. o de värsta är nog fan när det va flera år sen det tog slut mellan personerna och folk fortfarande går runt och snackar skit om exet till en annan. o sen går personen som snackar skit om exet och är med han? asså what a fuck in tha house lixom dö allihopa....
aa okeej helvete va bara tvungen o skriva av mig lite men jag blir så trött på folk. idagens har jag vart ute och gått runt halva hagfors med milton, sen har jag faktiskt bara sovit hela dagen. imorgon är det skola vilket jag fan inte ser fram emot så jävla dryyygt... ååh fuck life jag vill bara hem till mina kära vänner!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0