Born In Babylon

Ska börja med att säga att mitt älskade sim kort har svikit mig så att jag har mitt gamla nummer igen, eller aa har haft det ett tag nu.. Men förhoppningsvis kommer det nya kortet imorgon eller på torsdag!! Har inte vart i skolan varken idag eller igår, i helgen drog jag in till karlstad och gick på bio och käka kina mat, mumma! Idagens har jag vart och tränat(!!!) med mackan, men eftersom vi va så jävla duktiga så köpte vi glass efter... Haha hard work! På söndag åker jag upp till sälen också och firar valborg där, eller a ska väl mest sitta i jaccuzin och dega, ska verkligen bli skönt att åka iväg även om det bara är två dagar :) Trött på Hagfors och aa allting. Sen vill jag hälsa till mina kära små vänner där hemma som aldrig hör av sig, eller skiter i och svara när man skriver till dom att ni kan ju bara draa, jävla fjanterier asså, svårt att svara någon jäkla gång? Sen när jag kommer hem kommer ni säga att ni har saknat mig massa o bla bla bla som ni alltid gör. Ae fuck it tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0