AMERICANO.

Jag har haft en sån sjukt grym helg så att det inte finns! Träffat nytt folk, umgåtts med gamla folket och bara haft allmänt kul!
.
.I fredags iallfall så mötte vi upp Viktor och William på resecentrum och drog oss sen vidare till vidablick till Maria. Det bjöds på dans, sång, förspelet och en jävla massa skratt! Hela kvällen var sjukt rolig förutom vissa saker som va ganska onödiga men aa... Runt halv tre-tre kom vi till Robin och jag, smart som jag är går ut i köket och gör typ tre mackor, tar blåbärs saft, går in i rummet och bara skrattar åt allting... hmm aa så såg väl min fredag ut i helhet:-)
.
.I lördags blev jag väckt jävligt tidigt vilet var ganska ovärt, åkte iallfall in till stan och gick en liten rundtur med turisterna. Förkröka sen hos Robin och ja, hela kvällen vart helt skev men det va helt okej alltså!
.
.Idag har jag hängt nere på resecentrum med Viktor och William hela dagen, stackarna säger jag bara! Har precis duschat och nu ska jag fan ta och lägga mig och sova.. tagga skola imorgon <33333
BILDER KOMMER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0