LISTA.

Lovar du att vara ärlig? yes.
Du heter: michaela
Smeknamn: mickis
Låt som när du är ledsen sörjer till? lugna låtar skulle jag tro? finns ingen speciell
Vad tror folk om dig? no idea
Stämmer det?
Vad får du oftast komplimanger för? ögonen
Vad säger du för att imponera på någon? hahaHAhahaha
Hur imponerar man på dig? krävs inte mycket, jag blir imponerad av det mesta! 
Brukar du skratta för dig själv? haha ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ja, håller på att kolla nu :p
Äger du några Converse? japp
Var bor du? i eneby
Trivs du där? yes
Brukar du bli för full? nähärå! 
Är du allergisk i mot något? nope
Har du haft sex idag? Nej
Hur svarar du i mobilen? hallå 
Antal timmar sömn inatt? för många 
Sov du ensam? aa, tuffa tider 
Brukar du komma i tid? men självklart! 
När mår du bra? när jag umgås med mina vänner 
När blev du fotad senast? inte en aning 
Hur känner du dig nu? seg as hell
Vanligaste färg på dina kläder? tråkigt nog svart skulle jag tro 
Vad tycker du om fötter? äckligt
Vad saknar du? mina älsklingsbrudar! 
Hade du en bra dag igår? jadå
Favoritdryck på morgonen? juice
Rakar du benen? jaa
När brukar du oftast gå och lägga dig? beror helt på vad det är för dag
Är du blyg? det beror helt på situationen.
Sysslar du med någon idrott? naeee
Vill du hellre ha mail än brev? handskrivna brev är ju alltid trevligt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? vet faktiskt inte
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? ta reda på allt om det manliga könet som kan vara bra att kunna när man blir kvinna igen
Är du nöjd med ditt liv? det duger!
Är du bortskämd? långt ifrån
Vad gör du i morgon? vet inte än 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? för mycket, kan inte spara 
Vad längtar du till? SOMMAREN!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? det blir nog varken bättre eller mer äkta än så!
Vad använder du för shampoo? olika 
Vad är det finaste du fått? oj, svårt
Hur gammal är du? 15 
Tycker du om någon just nu? tyvärr.
Om fem månader: är det sommar again 
Du samlar på: inget?
Gröna eller röda äppeln? gröna och sura eller röda och jättesaftiga!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen, håller oftast det för mig själv om jag är riktigt arg. 
Gillar du golf? nej nej nej !!
Vilken tid gick du upp idag: runt fem 
Har du strumpor på dig nu? japp 
Är det okej att gråta? självklart
När grät du senast? no idea 
Vad skulle du göra om du vann en miljon? dra utomlands direkt
Bär du glasögon eller linser? nej 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? det har väl betydelse 
När går du upp ur sängen en helgmorgon? för sent 
Vill du gifta dig? det vill jag nog
Vill du ha barn? ja, någon gång kanske 
Solar du ofta? steker lite på sommaren 
Är du bra på att laga mat? finns nog ingen bättre 
Hur vig är du? som ett kylskåp 
Är du musikalisk? no way
Vad dricker du helst när du är törstig? antingen iskallt vatten eller cola. 
Tror du på ett liv efter döden? vill inte ens tänka på sånt 
Tycker du om sushi? ja!
Bor dina föräldrar tillsammans? nej 
Har du tandläkarskräck? haha ja 
Har du någon gång gråtit dej till sömns? nää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0