PRAY.

hej hej hallå (internet)dagboken. just nu sitter jag i min säng med fannie och lyssnar på ted gärdestad, det är riktig musik det! men funderar ganska starkt på att sätta på nordman istället, sagt och gjort! nu dunkas det nordman ur högtalarna. idag i skolan skulle vi tydligen ha vart på de geer vid nio skulle jag tro. men smart tjej som jag är så visste jag inte det, utan kom till skolan vid elva istället. hade lite lektioner och chilla base innan jag gick hem och chilla ännu mer base tills fannie slutade. så då gick jag hem till henne och jag kan inte ens beskriva hur roliga vi har varit idag, det är helt sick alltså... men iallfall, vi åkte ner till stan och käka på mc, eller ja, fannie gjorde det iallfall. jag fick smaka eftersom hon är en sån bra vän:) sen åkte vi hemåt och gick hem till fannie, vi somna i typ två timmar och här sitter vi... DÄR FICK NI MIN DAG I ORD.
på tal om inget lixom så har vi NP imorgon igen, i hela tre timmar. undar hur det här kommer sluta? domerdagen är här, alla 9or kommer bli brutalt rånade på alla hjärnceller så att ingen kan skriva. rätt chill. nej alla mina kära läsare, det är ni som håller min blogg uppe. älskar er alla<333
har någon av er sett den mystiska tjejen? ring 112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0