jag är ju här och väntar på dig.

skulle egentligen ha börjat vid 12 idag, men började 20 i 11. men vi klagar ju inte när vi har sovmorgon! skolan gick faktiskt rätt snabbt idag. drog till fannie direkt efter skolan, blev käk och lite plugg. och när jag kom hem väntade ännu mer plugg. men nu är jag iallafall klar med både konsthistorian och hemprovet. det tog några timmar, men haha ja det kommer nog gå galant ;-) imorgon väntar en jävla lång dag, med jävligt tråkiga lektioner. kanske blir staden efter och glutta runt lite... rätt sugen på en ny garderob asså..
måste bara säga att jag har världens bästa vänner och världens bästa familj. vet inte vad jag skulle göra utan er. you rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0