the script.

asbra uppdatering osv...
igår: skola fram till lunch, sen sa min mage ifrån. drog hem och sov i typ en timma, sen iväg på möte.. ganska boring. hem, käka, fix - sen iväg på äventyr med fannie riktigt jävla lyckad kväll om jag får säga det själv. fast det finns folk som inte kan bete sig normalt.. haha
idag: vakna runt tolv(?), somna om till typ halv två då en viss fannie ringer och väcker mig. blev att ner till maxi och ja, vi hade ju en hel del och snacka om kan man ju säga. nu sitter jag i min kära säng med ett täcke om mig, eftersom det är så jävla fitt kallt! fåår la se vart kvällen leder.
cuz if one day you wake up and find that you missing me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0