we are stuck with each oter

jag har längtat efter helgen hur länge som helst, men vad gör jag? jo sitter inne hela tiden... kul människa lixom. men de är så jävla kallt ute, och ae orkar bara inte sätta på mig ett ton kläder och ändå frysa! igår iallafall åkte jag på möte vid tre, sen hem och glutta lite på andra säsongen av vänner. runt tio snåret drog jag till fannie där oliwia va, sen ramla det in lite bra människor senare. och idag har jag inte gjort någonting och det är sååååååå jävla skönt!! kollat på vänner, druckit julmust, kollat på mer vänner + film. NU ska jag gå och göra min pappa sällskap vid the television. galet kul assååå
söt bild osv osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0