TORSDAG.

För första gången på den här veckan så kom jag i tid till skolan! vet inte vart problemet ligger, men kommer verkligen inte upp på morgonen, imorse så fixa jag mig, sen la jag mig och sov igen tills ja skulle gå. inte speciellt normalt men a OK!!!! åkte iväg till ektorp med pappa sen och jag kan ju säga att det förstörde min jävla dag, seriööst. så jag har bara ätit och sovit sen ja kom hem, och ska snart göra klart svenskan. hade tänkt o dö sen. MM TJA.
jag får damp när jag ser den här låten, helt seriöst. jag ryser hela jävla tiden. när alla kommer in i slutet, FY FAN!!! jag blir helt galen, den är så jävla sjuukt bra! JAG VILL HA SILVERSTEIN BILJETTER!!!! <3<3<3<3 silverstein is my heroine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0