12 JUNI

Hej hopp gummi kopp, här skriver jag väldigt mycket som vanligt hihi. Va hemma från i torsdags till söndags och hade det väääldigt skoj as usual! Igår va jag i karlstad och köpte lite kläder och skor, käka mumsig mat och så va. Och idag har jag vart i skolan och rensat skåpen och sånt, fått även reda på att jag kommer få VG i både svenska och engelska och att jag klarade matten, så jag är ganska nöjd över mig själv! :D Imorgon kommer pappa upp till mig eftersom han så gärna vill se mig i klänning, haha aaa men så äre.. Va ju avslutningsmiddag ikväll men eftersom jag inte mår speciellt bra så gick jag inte på den, lite trist men men :( Ska bli så skönt att sluta skolan på torsdag och sen jobba i två veckor och sen bara vara hemma hela sommaren! Nae men gud så mycket jag har skrivit nu, nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på tusenbröder.. Hej då alla + Felicia ;)



Kommentarer
Postat av: JOANNA

snyggo, har en grym tävling i bloggen. in och tävla vetja! <3

2012-06-13 @ 09:49:22
URL: http://duochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0