LIVET LEKER

robins fest blev något otroligt lyckad förutom att en viss person blev asfull på en gång så vi va tvugna att dra rätt tidigt... men vad gör det om hundra år? minneskonserten blev också sjukt jäkla lyckad! i veckan har jag bara chillat och vart med asbra vänner. tog ett par kalla i onsdags med ett par vänner och i tisdags blev det också lite dricka! otroligt hur jävla bra vänner jag har egentligen. plus så börjar det bli varmt igen. ae jag kan inte ens beskriva hur jävla glad jag är just nu. det enda som fattas är mina elk och en pojkvän.............. sen är allt prima! men nu ska jag ut och sen blir det lite paj, hihi. imorgon vet jag inte vad som händer men någe blir det väl:) nae fy fan vad långt det här inlägget blev men eftersom jag inte uppdaterar så speciellt ofta så får jag väl passa på. nae men vi höres någon dag. puss i busken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0