JUST FOR YOU FÄNi :)


Tja fannie, och alla anra! Jag lovade ju dig ett skit långt inlägg (typ en halv sida) om just dig! så here you go.
.
Min vän fannie, FANNIE DENISE BELETiC. Hon är en sjukt grym tjej som alltid får en på bra humör, eller aa oftast. Man får väl själv säga hur mycket man vill tycka om henne när hon väcker en när man sover som skönast, eller när hon börjar slå en, eller kasta knivar hej vilt mot en, eller vad fan hon nu gör... men trots att hon kan göra det så är hon en superbra tjej :D Tänk er varje natt man sover själv hemma, helt ensam och sen kommer till fannie... då får man inte sova själv en sekund, utan då har man någon som ligger precis intill en, om inte hon ligger på dig.. Det kan va rätt gulligt ibland, men sen när hon börjar snacka i sömnen om att hon vill ligga U N D E R en så blir man faktiskt lite rädd.. Men man blir räddare av att vara själv i hennes hus, tamefan inte en chans att jag skulle va där själv på kvällen!! skulle hällre sätta mig själv i en mörk källare(och ni som känner mig vet att jag bokstavligen skiter på mig när jag bara tänker på en källare)! ANYWAY, ska vi ta upp alla pinsamma saker jag och fannie har gjort tillsammans?? fast det enda jag kommer och tänka på just nu är väl när vi va nere i tvättstugan och jag hade tunna tights och en KOOORT pyjamaströja på mig, sen så står vi i trappen och det kommer någon, lixom hur jävla schysst är det??
.
Okej, nu ska vi gå in på vad dina för och nackdelar är fannie!
FÖRDELAR: hon gillar att klia mig på ryggen, kolla på mina fina bilder(som finns här över), massera mina fötter, gå runt halvnaken framför mig, höra på min vackra stämma, gå upp för mina trappor, göra mina nudlar, prata med mig när jag är jätterolig, hon gillar att gå med mig till skolan osv osv...
.
NACKDELAR: smsar för mycket!!!!! och då menar jag delvis att man pratar om någonting och sen helt plötsligt så är hon tyst i en halvtimma för att hon fick ett sms och MÅSTE svara på det, hon tvingar mig att städa hennes rum, gå och släcka i hela lägenheten, hämta hennes laddare och vatten typ 24/7.. blablabla, fördelarna va mycket roligare att skriva :D:D:D hehehehehehe
.
NU är det dags för att skriva lite som en fjortis, alltså alla minnen och hur mycket du betyder för mig!
Helt ärligt asså, du är en så jävla underbar vän, och helt ärligt så vet jag faktiskt inte vad jag skulle göra utan dig. Tänk dig lixom hur länge vi har känt varandra och att vi bara har bråkat TVÅ gånger. det är helt sjukt om man tänker efter.. för vanliga människor brukar ju börja bråka när dom är med varandra, men nej, vi börjar bråka när vi inte träffar varandra. så det skulle inte förvåna mig om vi typ börjar bråka eller tjaffsa med varandra ikväll.. :( fast det vill jag inte. kommer du ihåg alla gånger vi har firat nyår tillsammans? alla gånger vi har suttit och kört kort.. HAHAHAHHA kul grej lixom. eller när vi gick ner till willy och låssades att vi va i kroatien o bah "men ska vi ta en glass eller?" "nej, vi går och badar först, sen kan vi köpa de" "men ja vill ha de nu.... jääävlar, kolla dom där killarna, jävligt snygga!" eller då när du gick in i stolpen(NÄR DU SMSA!!!!), alla gånger vi har sprungit till spårvagnen och missat den, eller varje gång vi har sått ute och väntat på spårvagnen fast den har slutat få för att någon ska till mc och köpa en jävla ramlösa...... hmm vem kan de vara?! fast det bästa minnet är nog då när vi släckte i ditt rum, la oss i sängen, satte på agnes och börja tjuta... hur gulligt är inte det på en skala 1-10? eller nej fan, det är de inte alls... det är din fina lapp du skrev till mig för många många mååånga år sen.... "hej mikaela, hur mår du? jag mår bra. jag bara undrar om du vill bli min bästis? ja | | nej | | kanske | | ( om det blir kanske måste du svara senare."
.
fuck de här jag orkar fan inte skriva mer nu, kommer inte på någonting :( känner att det här inte riktigt är min grej att släppa en bok om en person, lixom det räcker väl med att jag pussar på dig så vet du att du har en speciell plats in my heart lixom :) Vill bara påminna dig om att vi måste välja gymnasie innan lovet och att vi ska ses imorgon och äta lite godis!! puss på dig gumman, du är grym. and you know that <3
.
.
.
.
OCH SJÄLVKLART AVSLUTAR VI MED ÄNNU FLER BILDER!!!! :'D
jag älskar dig hjärtat. vad som än händer ♥

Kommentarer
Postat av: fannie

hahahahha ae fyfan vad söta bilder, bara för att ja har typ världens gulligaste vän! pullan då, där fick du fan till det med att skriva en halv sida om mig. du är bara för shöön azzzooh. älskar dig så fucking jävla asmycket att ja bara vill åka till linköping o våldgästa dig o sen pussa på dig som aldrig förr. dock brukar ja aldrig få göra det mer än en gång, det är inte okej, och det ska de bli ändring på. hehehe. nu ska ja gå till köket o hämta lite cola, vill du ha eller? ae juste du är ju inte hemma! kul det blir för mig ikväll, vem fan ska ja ta kvällsblosset med? FUCK YOU, eller nae flåt <3333333333333

2011-02-13 @ 15:21:01
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0