@ fannies place

Det här med nattlanet går faktiskt galant för en gångs skull, fast det är ju bara för att jag har fixat deras jävla router, grym som jag är :-) men iallfall, fannie och jag har tagit oss en liten tankeställare och vi har kommit fram till att vi inte förstår oss på döden. kan säga att än så länge har den här natten bjudit på en jävla massa saker, eller aa mest tårar :-( lixom normalt menar jag?? men iallfall, vi har suttit som två jävla nördar vid en varsinn data sen nio ungefär, det är ju inte heller normalt... och vi kommer vara helt spräckta i skolan imorgon. ANYWAY, nu har vi bytt data så att jag sitter vid fannies och hon sitter vid min, om någon bryr sig asså. måste bara säga ännu en gång hur mycket jag tycker om den här tjejen, hon är för jävla bra!!!! <3
nu ska jag äta chips och sjunga karaoke .. eller aaaa fy fan nice säger jag bara!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0