16 DECEMBER

Höger- eller vänsterhänt: Höger tror jag
Humör just nu: Glad
Favoritgodis: Vet inte vad det heter hehe
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa
Kläder just nu: mjukis och ett linne
Musik just nu: Ulrik munther - born this way
Vad sa du senast: Vet ej
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Det vet jag inte.
Sommarplaner: Träffa vänner, bada,sola, resa
Fisk eller badkruka: Fisk fisk fiskelifisk hahaha
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: sol. och snö. oj blev båda nu ju
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mat, flygplan, familj
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: natt människa
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: Never say never och sen vet jag ej
Tror på liv på andra planeter: Vet ej
Kommer du ihåg din första kärlek: Hm. Nej
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Det vet jag inte
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: NEJ
Ser du dig själv som tolerant mot andra: va? :P
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: båda
Är du kittlig: Yes bror
Snarkar du? vet ej
Stjärntecken? skytte
Rädd för insekter? Ja
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svaghet: vet ej
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga
Vad vill du jobba som? Polis
Chips, morötter eller godis? Chips med dipp
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? - vill Tatuera mig.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Olika
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger tror jag
Är du rädd för blod? nej men det är äckligt
Saltar du på maten? Nej eller vet ej mamma gör
Gillar du att sjunga? ja
Anser du att du är stark? As stark. Värsta biffen
Brukar du sola?inte längre
Vad gör du om du får hicka? hickar
Röker du? Absolut inte
Snusar du? Absolut inte
Använder du knark? Absolut inte
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Ulrik munther
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: djungelvrål!!
Är det nåt du absolut inte äter: ketchup och smält ost
Kläder just nu: mjukis och linne
Musik just nu: we fall - nomy
Vad sa du senast: ingen aning
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: what?
Sommarplaner: flytta hem!
Fisk eller badkruka: fisk vaa
Saft eller alkohol: alkoghol haha
Hur många kuddar sover du med: fyra
Favoritväder: soligt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: alkohol mat o vänner!!
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: ingen aning
Tror på liv på andra planeter: naee vene
Kommer du ihåg din första kärlek: yes
Älskar du henne/honom fortfarande: nae
Har du några homosexuella vänner: tror ja inte
Tror du på mirakel: yes
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: haha vaaaa???
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: båda
Är du kittlig: ja
Snarkar du? ingen aning
Stjärntecken? jungfru
Rädd för insekter? nae men dom är äckliga va
Äckligaste insekten: flugor
Största svaghet: vet inte
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga som i drömmarna, eller bli odödlig
Vad vill du jobba som? behandlingsassistent
Chips, morötter eller godis? chips o dipp!
Pizza eller hamburgare? båda
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? - tatuera, på skuldran!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nae haha
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger åsårå
Är du rädd för blod? ne
Saltar du på maten? de händer
Gillar du att sjunga? ja
Anser du att du är stark? nae va
Brukar du sola? jaa
Vad gör du om du får hicka? hickar
Röker du? japp
Snusar du? ibland
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? mobilen ofc!
Först och främst vill jag säga grattis till min älskade pappa som fyller 40 idag!! Jävligt tråkigt att jag ska sitta här uppe och inte vara hemma på din födelsedag :( Annars har jag inte gjort mycket idag, var i skolan ett tag förut men har fått tillbaka min jävla migrän igen, så jag gick hem och sov typ hela tiden fram till 6! Gick till coop och köpte lite gott till kvällen så snart ska jag gå in och duscha sen ska jag slå på en film, kommer säkert somna igen för det här är ju inte normalt! Typ så, cyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0