6 APRIL.


robn får stå för den skitfina bilden idag!
Igår åkte till linköping med robin och cassandra, fick med mig ett par converse och hårfärg hem. Färgade håret och fy fan så det ser ut nu! Vid ett på natten fick jag och cassandra för oss att vi skulle cykla till kimstad, sagt och gjort, vid typ halv tre va vi där. Det kan seriöst ha vart det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv, och jag har nog aldrig uppskattat vatten så mycket som jag gjorde då! Vi kom hem typ 8 imorse och somna direkt. Idag har vi hunnit med en tripp till maxi, färgat håret (som förövrigt ser lika förjävligt ut) och ätit mat... Nu väntar jag på att robin ska komma och att cassandra ska vakna, är ashungriiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0