YOU AND ME IS STILL THE ONLY ONE

Tjenixen, gick fan upp halv åtta idag för o ha nationella vid åtta. Gick hem ett tag och glodde på svensson svensson och sen ut i det fina vädret med mackan o fredde... satte mig ute på balkongen förut med cola och allt möjligt och sola lite men sen försvann ju tyvärr min älskade sol:( så nu sitter jag här och lyssnar på soja och dricker mer cola, mumsigt... känns ju förövrigt skönt att det bara är 2 dagar kvar i skolan den här veckan, och att jag åker hem nästa torsdag. Hade det asbra i sälen också om någon undrar haha, satt i jacuzzin för det mesta, åt asgod mat både till lunch och middag båda dagarna, körde spel och aa allt möjligt. woopwoop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0