20120118

Visste du ..
att jag vill ha - Biljetter hem
att min senaste kyss- Var allt för länge sen
att jag lyssnar mest på - Musik
att jag pratar - Alldeles för mycket
att jag inte gillar - Lögner och svek
att min första riktiga kyss - Var också allt för länge sen
att jag avskyr när folk snackar - Skit
att kärlek är - Något fint
att jag gillar att - Äta
att jag alltid kommer att - Älska livet
att jag är hemligt förälskad i - Ingen
att sist jag grät var - Förut, till greys anatomy
att min mobiltelefon är - I handen eller fickan
att när jag vaknar på morgonen - Är jag alltid sjukt trött
att innan jag går och lägger mig - Röker jag
att idag har jag - Fikat
att jag just nu tänker på - Min familj och mina vänner där hemma
att i kväll ska jag - Sova
att i morgon kommer jag - Gå i skolan
att jag hoppas - Att jag får flytta hem snart

Har du:
Någon som förstår dig? Absolut
Någon som du saknar? Ja!!!
Någon som du hatar? Tycker mindre om
Vem kramade dig senast? Kommer inte ihåg
Vem ringde dig senast? Fannie
Vem ringde du senast? Pappa
Vem var hemma hos dig senast? Ehm ingen
Vem var du hemma hos senast? Vet ej
Har du några kärleksproblem? Nej
Har du pratat med någon idag? Ja
Har du gråtit idag? Ja haha
Har du skrattat idag? Japp


Jag:
Är singel? Ja
Svär ofta? Allt för ofta
Sjunger i duschen? Nej
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nej
Skrattar åt dina egna skämt? Vem gör inte det....
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Ja

Har du:
piercingar? Nej
Syskon? Saga, Elin, David
Jobb? Nej
För många vänner? Går inte att ha för många!
Rymt hemifrån? Ja
Färgat håret? Ja
Bra självförtroende? Helt ok
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja
Varit kär? Ja
Gjort något olagligt? Ja
Somnat i skolan? Ja
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i mig hemstad? Nej
Sett en fallande stjärna och önskat? Once
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja
Smugit ut utan lov? Ja
En hemlighet som ingen annan vet? Tror inte det
Sovit en hel dag? Nej
Somnat gråtande? Nej
Hånglat med två personer eller mer på en kväll - Ja haha
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Inte vad jag kan minnas
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? Nej
Haft ett förhållande i under en månad? Då är det inte ett förhållande
Blivit kallad player? Ja
Färgat ditt hår svart? Japp

Vad:
Längtar du till mest just nu? Hemresan, alltså mina vänner och familjen
Ska du göra i helgen? Åka hem förhoppningsvis!
Har du för kläder på dig? Linne och shorts
Gjorde du igår? Sov
Ska du göra i sommar?- Allt jag inte gjorde sommaren 2011
Åt du senast? Sallad
Har du för mobil? Samsung galaxy s2
Vad köpte du senast? Cola
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Ringt polisen I guess

Vem/vilka:
Slog du senast? Ingen aning
Fick du sms från senast? Mamma
Pratade du med? Fannie
Skulle du kunna göra allt för? Familjen
Var du med senast av det motsatta könet? Micke
Kan du lita på mest? Familjen
Vet mest om dig? Mina närmsta
Sov du tillsammans med senast? Ingen

Allmänt:
Har du pussat en groda? Nej
Kan du hjula? Ja
Biter du på naglarna? Nej
Är du EMO? Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja, men tror inte att det är något jag vågar
Har du sjungit inför publik? Nej
Följer du mode? Följer och följer vet jag inte
Är du hungrig? Nej
Är du blyg? Oftast inte

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul lista :) Kram

2012-01-19 @ 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0