up with the tupp

Okej att jag och fannie brukar faila rätt ofta, men igår va verkligen helt extremt! Asså så fort vi skulle göra något så blev allt fel, sen löste det sig, och sen då? jo vi faila igen! Tog iallfall spårvagnen ner till resecentrum där vi trodde vi skulle gå av, men det skulle vi ju inte... Så vi börjar gå upp mot stan och när vi väl är där uppe så ringer dom och säger att vi inte kan komma för att en viss person inte har kalsonger med sig? Det är ju verkligen skit normalt att ha såna problem! Sen när vi sitter på spårvagnen och nästan är hemma ringer dom och säger att vi kan komma, så sjukt jävla jobbiga killar vi känner asså, men aa sen när ska gå på spårvagnen hör jag världens jävla duns och när jag vänder mig om ser jag fannie ligga där i en jävla vattenpöl, tror jag dog lite där asså.. Och sen när vi är i stan (IGEN) så är det 45 minuter kvar tills bussen vi ska med kommer! aa det va ju typ skitkul att sitta och vänta på bussen, men det värsta av allt va väl nog att när vi väl va framme och står utanför så säger dom att dom inte ens är hemma än.. fyyy fan, så a där står vi som två idioter ute i regnet och är helt galna..
Sen när vi väl har fått komma in och klockan är typ halv tre så kommer dennis som ett jävla fitt hål och ska hålla på, tror aldrig att jag har vart så arg som ja va inatt.. men fannie verka ju tycka att den här kvällen va skit rolig för hon höll ju på att skratta som aldrig förr.. blabla, sen åkte vi iallfall till stan och käka lite, sen hem till fannie och käka ännu mer. sen somna vi och nu skypar jag med mitt hjärtegull (fannie). Har lite ångest för att skolan börjar på tisdag asså. är sjukt nervös över nationella och alla prov och sånt, vet inte varför men jag har typ världens panik! Känner att det här inte kommer sluta bra, inte alls bra...
JÄVLAR I HAVET SA DOM SJU SJÖSJUKA SJÖMÄNNEN SOM SKÖTTE EN SJUKSJÖTERSKA PÅ DOM SJU HAVEN VAD LÅNGT DET HÄR INLÄGGET BLEV... sorry att det inte blev en halv sida fannie, men asså jag kan inte sluta skratta åt din dykning igår ♥ men anyway jag hade tänkt att göra ett långt blogginlägg men det här får fan räcka. det är långt för mig och det är allt som räknas, nu ska jag kolla på ett avsnitt vänner och vänta på att fannie kan träffa mig, annars äre ju chillgrill!! PUSS MINA 2000 BLOGGLÄSARE, YOU ROCK
[email protected] <- - - - A D D A

Kommentarer
Postat av: fannie

hahahha fyfan jag tjuter typ av garv! vi har aldrig failat så mycket som vi gjorde igåR........

2011-01-10 @ 01:46:21
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/
Postat av: Mamma

Haha , ja de glasögonen var ju verkligen snygga.

2011-01-10 @ 17:49:47
Postat av: Anonym

skämt åsido med 2000 läsare, har typ 10? hahhaha

2011-01-12 @ 18:52:45
URL: http://michaelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0