opa opaa

Uppdateringen har nog aldrig varit bättre alltså, finns inget att blogga om och det där med att blogga låter inte speciellt lockande heller... Igår träffade jag iallfall fannie och oliwia, vi gjorde inte alls mycket... Dom köpte biljetter till storstaden som dom har vart i idag. (fast nu är dom påväg hem!!! JÄVLIGT NICE) Åt och va allmänt dumma i huvvet, ovanligt nog så lyckades jag och fannie somna medans oliven fick sitta uppe själv och glutta på film.. Och idag har jag inte heller gjort mycket, vakna runt fem skulle jag tro.. vet inte hur jag lyckades med det, men jävligt ovärt! har inte rört mig från sängen förutom dom tre gångerna jag har gjort mat.. nae nu jävlar ska jag gå och duscha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0