you must do this.

cng kom till skolan idag, hade teknikdag, vilket innebar att vi inte hade några lektioner! :-D fast det va ju inte så kul att bygga någon bana.. ae gud jag vet inte, men tråkigt va det iallfall. drog hem runt halv tre(?). resten av dagen har jag tillbringat på stan och sprungit runt som en galning, så har ganska ont i fötterna just nu. fick iallfall med mig en blå tröja och ett par skitsnygga haremsbyxor hem från bikbok, en tröja från åhléns och två brunkrämar. vilka kap...  fannie kom hit ett tag förut och hjälpte mig med krönikan, bästa hon! men hon försvann ju typ lika fort som hon kom :( annars har jag typ inte gjort någonting ikväll. ska faktiskt ta och sova om ett litet tag, är så jävla trött nu för tiden. skolan tar verkligen död på mig!
GOD JÄVLA NATT SÄGER JAG BARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0