och jag som aldrig trodde på kärlek

åkte iväg på möte runt 1 ungefär, gick faktiskt skitbra!! gick upp till stan efter och käka med papi. träffade fannie ett tag efter, gick runt på stan i ett x antal timmar. hitta lite som följde med hem, så är ganska nöjd! nu har jag precis proppat i mig mer mat, colan står och väntar på mig just nu... blir verkligen frestad när jag ser den. annars ska jag faktiskt inte göra nånting ikväll. som sagt, har blivit bäst på att vara själv. tycker faktiskt om det.
december förra året: minns du hur det var? hur kallt och mörkt allting var om nätterna? hur mycket jag pratade om kylan? hur du brukade hålla om mig försiktigt? jag minns allt som om det vore igår. hur du sjöng mitt namn när ingen märkte. det var bara jag som hörde. det var du och jag. det skulle de fortfarande vara.

river en vacker dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0