++ 23 OKTOBER

vaknade runt elva idag av att fannie ringde och väckte mig. blev att åka ner till hageby centrum, och fy fan vad stort det är där.. men iallafall, blev asgott käk, lite shopping och trevligt sällskap. fick med mig ännu en tröja hem idag! ni kan ju gissa vad vi gjorde när vi kom hem? sooov! lite småkul att alla tre sov på olika ställen.. Drog upp till ica vid sju för att köpa lite gott tills ikväll, och jag förstår inte hur fan det kunde ta cirkus en timme för oss vid ica? Nu sitter jag iallafall i fannies säng och väntar på att hon ska duscha klart. då väntas det film, chips, popcorn, godis & cola!
det är sjukt att jag har en sån jävla underbar vän! du är helt enkelt bäst fannie, vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig. ikväll ska jag pyssla om dig och stoppa i dig massvis med fetto grejer... hihi det kan du behöva flingan ;-)

Kommentarer
Postat av: fannie

du är bäst baby, love you det vet du <3

2010-10-25 @ 20:57:46
URL: http://faanniebeletiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0