++ X

okej, jag suger på att blogga. vet inte ens varför jag har en blogg.. men iallafall kom hem runt tre igår, åkte hem och fixa mig och lite. träffa fannie och oliwia sen, drog ner till stan och dega lite. men haha ja, kvällen vart ju rätt lyckad ändå. eller kanske inte för oliwias del. vi tre drog hem till fannie sen och sov där. jävligt obekvämt om jag får säga det själv!
vakna med en jävla värk i hela kroppen, ganska ovärt. jag o fannie har enbart kollat på film, sovit och ätit. runt 10(?) drog vi till stan och träffa lite guzzar. iallfall, sen när i satt på spårvagnen hem(den sista dessutom) så skulle ju självklart fannie ha nått från mc, så när hon hade köpt sin jävla ramlösa så satt vi i värmen och väntade i cirkus en halvitmme på en spårvagn som inte ens kom. herreguuuud fy fan, det här kan ju ha vart det värsta jag har varit med om! så imorgon ska jag inte ens sätta min fot utanför dörren, den saken är ju jävligt självklar iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0