when the children cry.

Igår somna inte jag och fannie förrens fram mot sex, jag fick för mig att städa hela hennes rum. Sagt och gjort så sluta det med ett fint resultat och en mickis med ryggont! Jag vakna runt ett och drog hem, duscha osv. sen drog vi ner mot stan och fika, trevlans! Sen hem igen, fixa sig yttligare en gång och sen dra hem till fabbe. (bilder kommer) Själv hade jag riktigt jävla roligt. För vilken normal människa tar in en utekatt till sin kompis? haha!! jävligt lyckad kväll helt enkelt. tog 6 bussen in till stan, käka frukost på mc och nu ligger jag i min varma, sköna älskade säng och bara chillar gal1. Känner att det inte kommer bli så mycket sömn för min del inatt. PUSS GUZZAR
jag har verkligen världens bästa vänner. skulle seriöst inte klara mig utan er, ni är så jävla bra!!

Kommentarer
Postat av: simone

snyggt!

2010-11-24 @ 12:59:45
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0