drag me away from you.

Hur gammal är du om fem år? 20
Vem var den sista du träffade? pappa och davve
Hur lång är du? borde väl ligga runt 167?
Vilken var den senaste film du sett? bring it on, in it to win it
Vem ringde dig senast? mamma
Hur löd ditt senaste sms och från vem? fannie " jaa älskling "
Vad är dagens planer? sova i guess
Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror helt på situationen
Sover du hellst med någon eller själv? med någon
Är dina föräldrar fortfarande tillsammans? nej
När såg du senast din mamma? två veckor sen typ
Vilken ögonfärg har du? blåa
När vaknade du idag? åtta
Har du någon gång hittat en katt? vadå hittat? dom är ju överallt ute!
Vilken är din favoritplats? sängen!! ♥
Vilken plats föredrar du minst? klassiskt svar, skolan
Hur ser en perfekt morgon ut? när man vaknar brevid någon man tycker om!
Var tror du att du befinner dig om tio år? i mitt lyxhus i grekland, right?
Vad skrämde dig som barn? haha polisen
Vem fick dig att skratta senast? fannie & sara
Har du stationär eller bärbar dator? min är bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? tröja?
Hur många kuddar har du i sängen? 2
Hur många landskap har du bott i? 2 eller 3
Har du någon gång spytt på fyllan? vad är fylla??
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror ju på vart jag går lixom 
Är du social? always
Vilken är din favoritglass? lätt som en plätt.... ben och jerry's!!
Tycker du om kinamat? gud ja
Tycker du om kaffe? ibland
Vad dricker du till frukost? jucie
Sover du på någon särskild sida av sängen? beror på vart jag sover 
Kan du spela poker? nja, vet inte
Är du en beroendemänniska? absolut inte
Kännerer du någon med samma födelsedag som din? japp
Vill du ha barn? inte en aning
Kan du några andra språk än svenska? engelska 
Har du någonsin åkt ambulans? japp
Föredrar du havet eller en pool? havet självklart!
Vad spenderar du helst pengar på? cola kanske?
Äger du dyra smycken? aa
Har du någon gång testat narkotika? nej
Vad var det senaste du stoppade i munnen? te
Har du några ärr på din kropp? japp
Vart togs din profilbild för din blogg? aa typ i photoshop
Kan du byta olja på bilen? nej då, det kommer om nått år
Har du fått fortkörningsböter? nej
Vilken var den senaste bok du läste? en bok i svenskan. 
Läser du dagstidningen? aa ibland så
Prenumererar du på någon tidning? nää
Dansar du i bilen? självklart!
Vilken radiostation lyssnade du på senast? east fm
Jarrå, har man tråkigt så har man. Efter öppethus bestämde jag mig för att åka hem och sova. (klockan va cirkus 7 då) men nej, när man kommer hem är man skitpigg och kan inte sova. har tryckt i mig typ 4 koppar te och massa mackor. Nu ligger jag i sängen och väntar på att jag ska göra klart nått, vet inte ens själv vad jag håller på med. men aa okej. ORKAR INTE MED SKOLAN, gud. det här är ju så kul. fuck bloggen, fuck er. HEJ DÅ
oldie bild på mig och sarus... världens bästa tjeja! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0