+

Jag hatar att du bryr dig så mycket ena stunden, och ingenting i nästa stund. Jag hatar att du är så jävla underbar. Jag hatar att ingenting kommer bli som förut. Jag hatar att jag kan sitta och läsa dina sms om och om, igen. Jag hatar att vi träffades varje dag. Jag hatar att saker blev som det blev. Jag hatar att du dyker upp överallt. Jag hatar att vi träffas när vi inte ska träffas. Jag hatar att dina ögon är så vackra. Jag hatar din personlighet. Jag hatar att jag inte kan komma över dig. Jag hatar att jag älskar dig så jävla mycket. Jag hatar att veta om allting. Jag hatar att du hämta upp oss. Jag hatar att vi hoppade in. Jag hatar att det var just jag. Jag hatar att du gjorde mig lycklig.
Men jag är glad att vi lärde känna varandra. Annars skulle jag aldrig träffat någon som du. Aldrig vart med om alla saker. Aldrig blivit så jävla kär. Aldrig börjat älska dig. Jag hatar att jag fortfarande älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0