ny header

aa fixa en ny header lite snabbt. den andra va ju itne så fin.. haha nu ska jag bara försöka fixa en ny design som ser bra ut. :)




- Sköna sängar, finns nog inget som är skönare än att sova i en skön och mjuk säng. Helt underbart, jag skulle kunna sova i flera dagar om jag hade en skönare säng. (y)

- Mahjong Titans, det är nog världens roligaste spel. ha-ha tummen upp !!



- Folk som inte hör av sig om man själv inte skriver/ringer till dom. Sånt irriterar mig! Att om man inte skriver till dom, så ska dom bara skita i en? Vad är det för stil egentligen?

- Vintern, det är bara kallt och mörkt ute. Finns absolut inget och göra, helt dött. Nae vi håller oss till sommaren, iallafall jag.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

men tack vad gullig du e :D

2009-11-04 @ 18:58:53
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: L I S A

när folk inte hör av sej är så sjukt störande ;O och vintern kan gå och ta sej, haha. fattar inte hur folk kan gilla höst och vinter

2009-11-04 @ 22:02:15
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0