.



- Trots mitt gnäll så är hösten ändå lite mysig för att man kan sitta inne med någon man verkligen tycker om. Tända ljus, en filt, något gott och äta och bara kolla på film. Det är så himla mysigt. & det är nog det ända bra med hösten!

- Riktiga tjej-filmer! Som klassikerna Mean girls, bring it on, alla Hilary Duff-filmerna o.s.v.. Jag älskar dom! Man får aldrig nog av dom heller.. Jag skulle t.ex. kunna se "A cinderella story" en heel dag. Eller nja, men nästan.




- Folk som inte vågar stå för det dom säger. Typ som vissa då.. Som kan säga så himla mycket på msn, sms o.s.v.. Men sen vågar dom knappt titta på en.. Behöver jag säga något mer eller? Äe..

- Oförberädda prov! Nae asså det är nog något av det värsta som finns inom skolan! blääää

Kommentarer
Postat av: hannah

Fan vad jag håller med, haha!

2009-11-19 @ 15:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0