!!

Oh nu är det så här jävla jobbigt igen, allt försvinner? Det här är fjärde gången jag skriver om.. Iallafall när jag hade blivit upphämtad så åkte vi ut till Åby, kollade på fotboll och sådär, tog det lungt typ. Kom hem vid åtta typ för han hade ont i ryggen i think(?). Träffade Fannie och Tessi en kort stund med. Just nu gör jag ingenting, som vanligt ska jag spela Mahjong och sådär. Tvätta bort sminket och kolla på en film blir det också snart, är faktiskt rätt tröt..
Börjar 08:00 imorn, hinner gå på några lektioner, sen ska jag iväg på ett möte 10:30. Sen när jag är tillbaka på skolan så ska jag ha ett samtal där också. Usch nae, gillar inte måndagar! Och söndagen(idag) blev ju inte heller som man hade hoppats på.. Thats life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0